Coaching

De NLP Practitioner opleiding geeft ambitieuze coaches, managers en leidinggevende de tools die nodig zijn om echt de volgende stappen op het gebied van coaching en persoonlijke ontwikkeling.

De NLP Practitioner opleiding is er voor diegene die zich willen inzetten voor anderen en meer vrijheid willen creëren in denken, doen en voelen voor hun cliënten en/of werknemers.

Leer met al je cliënten en werknemers op één golflengte komen en snel tot de kern van het gesprek te komen. Effectieve communicatie is de basis voor een goede werksfeer.

Wil je NLP coach worden of veel meer halen uit je coachings-capaciteiten, doelen en mogelijkheden?

Waarom deze opleiding voor coaching?

  • Je wilt heel specifiek je (werk)omgeving kunnen beïnvloeden
  • Je wilt zelfvertrouwen, kracht en energie bij jezelf en anderen kunnen afroepen
  • Je wilt met slechts één vraag tot de kern van een probleem komen
  • Je wilt leren met één zin of opmerking iemands perceptie veranderen
  • Je wilt diepgaande connecties met anderen leren maken
  • Je wilt afrekenen met beperkende overtuigingen
  • Je wilt negatieve gedachten opruimen bij jezelf en anderen
  • Je wilt positieve gevoelens bij anderen kunnen oproepen en vasthouden
  • Je wilt je mentale kracht vergroten
  • Je wilt leren omgaan met ongewenste emoties van jezelf en anderen
  • Je wilt obstakels constructief aangaan
  • Je wilt leren de juiste interventies toe te passen bij iedereens individuele behoeften
  • Je wilt het gedrag van je werknemers begrijpen en motiveren

Wat leer je in de NLP Practitioner:

  • Je leert de aangeleerde technieken inzetten tijdens coachingsessies/managen
  • Inspelen op ieders individuele wensen door tot de kern te komen
  • Motiveren van je werknemers/cliënten tot gewenste gedragsverandering
  • Rapport opbouwen en een diepgaande connectie vinden met anderen
  • Effectiever communiceren met werknemers en/of cliënten
  • Beperkende overtuigingen omzetten in krachtgevende overtuigingen
  • Je leert gemoedstoestanden als: kracht en zelfvertrouwen te implementeren bij cliënten/werknemers
  • Op een dieper vlak communiceren en tot iemands kernwaarden komen
  • Bewustwording van (vage en negatieve) taal creëren
  • Iemands hulpbronnen activeren

Welke resultaten mag je verwachten?

  • Effectiever en positiever communiceren
  • De mogelijkheid om anderen positief te beïnvloeden
  • Bewustwording van de invloed van taal
  • De mogelijkheid om binnen minuten van ongewenste gevoelens af te komen
  • Efficiënte en opbouwende feedback geven
  • Gewenste gemoedstoestanden (zoals energie en motivatie) ervaren wanneer je wilt
  • Werknemers/cliënten hun hulpbronnen activeren en meer in hun kracht laten staan
  • De juiste strategieën toepassen om doelen te realiseren, bij zowel jezelf als cliënten/werknemers
Opleiding Bekijken